Urk!

Sitter vid E´s dator och skärmen är för långt borta för att jag ens ska kunna se texten, så om stavfel finns så vet ni varför.. Sålde min dator innan idag och klockan hann bli för mycket för att jag skulle hinna till netonnet och köpa mig en ny :( Men imorn eller på måndag får det bli, medans får jag surfa på mobilen, och det funkar ju bra det också förutom när man ska blogga..

Ser på speedwayen, eller halvt som halvt iaf. För många tankar och funderingar för att jag ska kunna fokusera på något, Jag vill härifrån NU! Lika mycket som jag vill byta jobb vill jag nästan ifrån västerås.. Men hur det ska gå vettifan. Allt handlar om E, iaf om vi ska vara tillsammans. Visst distansförhållande kan man ha, men inte efter 5½ år tillsammans och planer på barn i framtiden. Eller jag vet inte hur E är i den frågan längre.

Är antingen pisstrött eller så börjar jag bli sjuk, känner mig riktigt seg iaf. Sängen känns redan lockande men vet så väl att jag inte kommer somna än på ett tag.

Känns iaf bra att betalat tillbaka E sina pengar för Stures vet.besök, blev ju en liten slant där. Men jag hoppas att vi är färdiga där nu.

Ne usch, tycker den här ner perioden har pågått för länge nu. Ett tecken på något bra skulle då fan inte sitta fel..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0