trött som få(r)

Trött som fan, hade aldrig klarat en dag till på jobb, eller rättare sagt jag hade aldrig klarat att gå upp så tidigt en dag till. Så imorn är jag ledig, äntligen. Lång sovmorgon är beställd, om inte solen visar sig och det blåser storm, då ska jag upp och sola..

Var och köpte datorn idag efter jobb, en liten liten dator, lite segare än den andra, men den kostade ju inte så mycket så jag får väl inte räkna med för mycket.. Och tangentbordet har jag inte vänjt mig vid ännu så skriver lite fel ibland..

Sitter och letar lite för lördag, jag vill hitta på något, bara jag och E, och tanken är att han inte ska veta något. Bara att vi ska göra något.. Men får väl se hur jag lyckas :)

Nepp snart börjar bb och jag måste försöka minnas alla bloggar som jag läser, så jag kan lägga in dom på favoriter..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0