Torsdag

Tror ni inte jag slockna ungefär en halvtimma innan apoteket öppnade? Jag somnar aldrig i soffan och trodde inte jag skulle göra det idag heller, men joråå. Så vaknade upp några timmar senare och stack direkt till apoteket och hämta ut antibiotikan. Sture är inte så speciellt förtjust, men ett måste. Trodde vi skulle få reda på njurvärdena idag, trodde det var därför vi åkte till enköping, men nepp dom kollade mest hur urinblåsan var. Men den var iaf bra. Sture är kelig men går mycket på toan och är väldigt trött, misstänker att han inte har sovit så mycket som han bör. Men inatt ska jag soav riktigt och då brukar båda sova. Så jag hoppas på en lite piggare Sture imorn.

Ska se lite av eurovision, se om Sverige går vidare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0