Torsdag..

Ännu en ledig dag har gått, vad har jag gjort? Sovit bort det mesta av dagen, somnade inte förrän runt 4 inatt. Fastnade i en massa serier som var efter BB..

Var iaf väg till affären idag igen, men fick gå, för E hade råkat få med sig mina nycklar :(
Under tiden jag gick till affären hade jag nog 6-10 missade samtal från jobbet, som VANLIGT vill dom försöka ändra min kvälls fredag, antingen jobba till 21 eller vara ledig. Jag anser att när jag är ledig, så är jag fan ledig, min privata telefon är inte till för att ringa när jag är ledig, inte från jobbet iaf. Men H messade tillslut för jag svarade inte när dom ringde, och det var om jag ville jobba till 21 eller vara ledig, jag sa som det var: jag vill jobba till 20 enligt mitt schema, jag hade gärna varit ledig men jag har varken komp att ta ut eller semesterdagar som jag vill ta ut imorn. Så det får dom lösa ändå..

Jag tror efter lördags så är jag nere igen, inget känns kul. Jag vill bort härifrån men vart? Inget känns hemma längre. Trist! Jag trodde jag skulle ha gått upp i vikt efter helgen, men nepp jag hade istället minskat i vikt. Har tydligen en tendens att göra det när jag mår dåligt psykiskt. Jag önskar jag vann en massa pengar, så jag kunde ta mig och E på en lång fin utlandsresa. Skulle vara så skönt och behövligt. Barca blev ju inte så lyckat.. Men vi får väl se hur min ekonomi kommer se ut. Semestern börjar ju närma sig. Fast vi tänkte väl mer ta en utlandsresa i höst. Men frågan är om jag ens kommer hinna spara tills dess.. Jag borde jobba extra, men när man inte trivs på jobbet och helst skulle vilja sluta på en gång så känns inte extra jobb så lockande..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0