The best of mine..

Idag fick jag in mina fbolagspengar, jippiyey! Har inte saknat er så mycket men lite mer pengar på kontot säger jag ju aldrig nej till. Om en vecka eller så, så hade jag däremot saknat er :)
Vi åkte till Bauhaus efter jobb, vi har hittat plank som vi iaf vill ha, nu måste vi väl visa grannarna och se vad dom tycker, för redan när vi flyttade in här så ville dom bygga plank, då får dom betala hälften också. Annars kan dom gå i vinst på våran bekostnad, och så snälla är vi inte ;) Haha.. Nej jag bryr mig inte så mycket, tror inte det kommer kosta så mycket ändå.

Kollade även på utemöbler på nisses som brukar ha bra priser, men njee inget som lockade. Imorn ska vi åka och kika på rusta, mina älskade älskade föräldrar sa precis att dom ska hjälpa till oss med utemöblerna. Kan jag ha bättre föräldrar? Nej jag tror inte det. Jag sa faktiskt att jag inte tyckte dom behövde, det säger jag oftast, men vill dom så gärna, så varför inte... Jag lovar, vinner jag pengar så ska jag bjuda er på en fin resa. Och vinner jag en jävla massa pengar, så köper jag er ett hus här i Vås :) Så slipper ni bo så långt borta.. ;)

Nepp får väl se lite på hockey innan BB börjar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0