Mupp

Blogg verkar muppa sig, verkar inte som gårdagens inlägg kom upp igår. Skitsamma.
Jobb idag gick väl okej, så jäkla trött bara. Det där med att lägga sig tidigt funkar tydligen inte för mig.
Men kunde sluta lite tidigare och gå hem och sova en stund. Men jag känner mig lika trött fortfarande, en dag kvar innan sovmorgon.

Imorn är det tänkt att vi ska köpa planket, så kanske jag kan måla det på onsdag, vill ju gärna att det ska se någorlunda lika ut som de andras.

Fick hem min plånbok idag, jättesöt, så jag är nöjd, gick snabbare än jag trodde också. Men någon väska hittar jag fasen inte, men det hade tydligen öppnat en ny affär hemma i Vetlanda, mamma tyckte vi skulle åka dit, och det säger ju inte jag nej till. Nu får fan denna vecka gå snabbt.

Slut för idag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0