Muääk!

Nu har jag tittat genom tradera och ebay säkert hundra gånger efter en väska, men jag hittar fan ingen. Blir galen!!!

Ja annars började jag dagen som vanligt, vaknar en halvtimma senare än klockan är ställd. Jag har börjat få svårt att stiga upp på morgonen.
Hade mitt lönesamtal, visade statistiken från kommunal, vilket jag tror inte kommer ge något. Tyvärr verkar de som om min gr chef inte ens kommer få vara med och bestämma lönerna.. Måste faktiskt säga att jag har nog en av de bästa gr cheferna. Tycker hon är toppen. Hon vet om hur mycket jag vill därifrån. För varje dag som går vill jag bara bort ännu mer, inte så mycket p.ga allt drygt som är på kontoret, utan från allt, det passar inte mig längre helt enkelt. Jag måste till något annat.

Jag hoppas mina pengar från fbolaget kommer in imorn så vi kan handla plank till uteplatsen, och eventuellt utemöbler.. Men med min tur så kommer dom nog inte in förrän måndag.

Nepp nu är det dags för en dusch sen hoppa i sängen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0