Hello plånbok :)


Har precis köpt mig en ny plånbok från ebay, har letat igenom hela tradera utan hitta någon för ett vettigt pris, den ser inte riktigt ut såhär men nästan. Kunde inte sno bilden från ebay :( Kommer väl ta ett tag innan den kommer men snart så äntligen har jag en ny plånbok. Borde skicka räkningen till If, allt borde skickas till If.

Över till annat, är bara allmänt trött på jobbet nu, eller nej alltid. Det finns en tant som är något så enormt sur och klagar och är så jäkla bitter, jag har klarat av det fram tills förra veckan, jag pallar inte med en så negativ människa hela hela tiden, så ja jag sa emot. Nej usch jag måste verkligen ta tag i detta nu. Finns ju mycket sälj jobb, får nog fasen bli att söka dom också..

Nej för spännande på tv, höll på att skriva säng istället för sälj.. Så hejrååå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0