Helg över...

Bänkpress hette de ju tydligen inte alls, benpress, fan press som press ;) Svinig träningsvärk idag iaf, går som om jag skitit på mig och som om jag var 90 år..

Men hade en väldigt trevlig kväll igår, grillad mat och trevligt sällskap. Körde ett spel, E vann :( Kom inte ut förrän närmare 1 tiden, gick till Bill och Bob, sen fick vi följa med C&M hem och se deras fina lägenhet, jättefin.. Mådde inte så bra efter ett tag, så vi gick hem, jag trodde jag skulle dö påvägen hem, full och svintrött och mådde dåligt, inget bra att gå hem då.. Däckade ganska så kvickt, t.om toppen var kvar på när jag somna.. Idag har vi sovit bort Hela dagen, känns som man börja piggna till nu, och nu är det snart dags för sängen.. Men hade iaf en toppen kväll igår, tycker jag vi ska göra fler gånger :)

Så jobb imorn igen, känns ju inget vidare.. Lite till ledigt hade inte skadat..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0