Free day!

Fick min sovmorgon, gick upp och åt lite frulle. Sen stack jag till lantmännen som jag kom på låg i närheten i går. Köpte något som ska döda ogräset på uteplatsen, växer ju överallt och ser bara trashigt ut. Sprayat på det, men de ska tydligen ta 2 veckor innan det ger resultat. Ska nog försöka få bort lite själv imorn. Sen har jag målat lite på planket, vill få upp det ikväll. Ja sen har jag gjort det vanliga, inte kunnat städa speciellt mycket då utemöblerna står här inne tills vi fått upp planket. Så ett litet bombnedslag som vanligt. Katterna tycker förstås om det..

Försöker tvinga i Sture vatten, misstänker att han inte allt förtjust i det, men tror inte jag får ge honom något annat heller.. Har vattenskålar lite överallt i lägenheten, Skilla har iaf blivit duktigare. Men de är ju Sture som behovet är hos..

Jaja, snart blir det lite fika här hemma.. Förtjänar ju verkligen det efter gårdagens lösgodis, jaaarå!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0