Fredag.

Skönt att sova i sängen inatt :)
Gick upp runt halv 11, gav Sture sin antibiotika, ringde vet i vås, fick tid på tisdag em. Ringde min grchef så jag kan skippa min rast och få gå hem lite tidigare, annars kan jag inte komma till vet. Dit får det bli taxi, så nu blir jag tvungen att låna pengar av E, om inte datorn har blivit såld.

Städat, vilket var väldigt behövligt, då det varit kattsand över hela lägenheten eftersom vi var tvugna att ha 2 lådor.
Tvättat och köpt billigt vin :)

Ikväll måste det handlas, finns knappt något kvar i kyl och frys, tur att det är E´s tur att handla :)
Ja jag kommer nog grina lite om pengar ett tag, speciellt om inte datorn blir såld. Det är 2 veckor kvar till lön och jag har nog mindre än 100:- just nu på kontot.. För några dagar sen fanns det ju massor mer :( Blähääääää

Inga mer stora kostnader nu Tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0