Freda

Jobbade min kväll, ganska så skönt pass, 14-20. Gick snabbt och smidigt.
Köpte med mig spicy påvägen hem, vi tog varsitt nummer och tog lite av varje, men mitt nr (13c) är ju den bästa. Så det får bli spicy till lunch imorn. Behöver inte åka hem på lunchen imorn nu när E iaf är hemma tills dess, han kanske skulle iväg och göra något med mc senare på dagen.

Ibland skulle jag vilja stänga av hjärnan, radera dagar. För den plågar mig ibland. Eller den plågar mig för hur det kan plåga en annan. Mer går jag inte in på.

Imorn är det jobb igen, tänker köpa med mig en fet jäkla godispåse påvägen hem. Svullokväll för min del tror jag. Måste försöka hålla igen, eller inte ens försöka, jag måste hålla igen efter denna månadens räkningar. Jag hoppas någon människa kan köpa datorn också.. Den är ju faktiskt väldigt bra.

Nepp jobb letandet ska vidare innan sängen kallar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0