....

Vet att jag skrev att jag inte skulle skriva något mer om allt med Sture, men djurkliniken ringde precis, dom kunde inte hitta något i urinet, så det skulle vara okej. Dom hittade lite blod? (hur kan dom hitta blod som inte syns?) så nu skulle dom vänta på bakerieodlingen som skulle bli klar måndag eller tisdag. Snälla snälla, låt det inte vara något mer. Det kunde vara någon sten i urinblåsan som inte kommer ut. Men det skulle tydligen inte vara vanligt på en så liten katt. Men nu får jag vänta och se..

Vi har precis ätit Spicy Hot, gott som vanligt men mycket starkare än vanligt.. E´s mamma, J och J har varit här på fika, katterna springer undan som vanligt när dom kommer :(

Nej nu ska jag se lite serier..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0