back on track..

Så, lösen borta, men även inläggen som fanns då är borta.
Åker lösen upp igen så gör det. Var ju bara en som läste :) Haha, men frågar man inte så ger jag ju inte ut den..

Har suttit och läst igenom kattforumet, ibland känns det som folk där vet mer än vetrinären vet. Man läser så mycket om vad folk har varit med om med värdelösa vetrinärer.. Och hur vissa behandlar sina katter, hemskt!

Nu sitter jag även och kollar på jobb i gbg, finns ju liiiite mer att välja på där än här. Jag vill så gärna göra något annat, i en annan stad. Jag har ju inget alls som binder mig här, JO E, men han vill jag ju ha med förstås. Så att han kanske inte vill bo där kan jag förstå, men man kan ju alltid återvända igen.. Jag har alltid tyckt att Göteborg verkar vara en mysig stad att bo i. Skön dialekt har dom också.

Ska väl fortsätta kolla efter jobb..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0