8 veckor kvar..

till semestern.. Så vad ska man göra på semestern? Jag åker nog ner min första vecka iaf, andra veckan vet jag inte. Något lär man väl göra, västerås är ju inte så lockande på sommaren direkt. Men vi (jag) har ju dom här katterna som någon behöver titta till, sommaren kan vara lite svårt med kattvakt.
E kanske ska iväg med sina vänner v.29 i en vecka, först var väl hans tanke att jag skulle med, men jag har ingen semester då och forfarande KATTERNA! Så åker han iväg då, så ska jag försöka få upp någon hit. Jag har 3 dagars ledigt den veckan vet jag iaf..

Haft huvudvärk hela jäkla dagen, och varit yr. Det går fan inte över heller. Tycker jag har haft huvudvärk ofta den senaste tiden.
Min lediga dag har som vanligt bestått av städ och tvätt. För FORTFARANDE görs det inte av sig självt...

Nej usch, lägger mig en stund innan BB börjar.. Nån gång försvinner väl huvudvärken..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0