Tröttens...

Trött men inte sovtrött. Slockna som vanligt efter jobb. E är iväg och käkar middag och dricker gott med jobbet, tydligen någon som slutar..

Nu är det bara EN dag innan 4 dagars ledigt.. Och imorn ska vi på någon kurs i stresshantering. Det ska bli väldigt intressant att höra vad dom säger och sedan troligtvis se jobbet göra tvärtom... Tydligen så sägs det att man ska ha fler raster, jo tjena, vi ska vara glada om vi får vår Enda hela rast.. Nej jag överdriver, oftast får iaf jag hela min rast.. Jag måste göra något åt mitt gnäll, leta,leta och leta ännu mer efter jobb.

Nu börjar snart BB, igår höll jag seriöst för ögonen ibland, skämms ju ihjäl för dom. Nicky, nej där finns inga ord. Roza, wtf? Hon pillar lite på alla.. Ett riktigt dårhus de där, men ändå så ska jag se det :)


G´bye


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0