Oh nO

Varför har dom gjort om tradera för? Bodde fan där i över en timma för att hålla koll på kavajen som jag verkligen ville ha, men tro fan att en annan bjöd i samma sekund som auktionen tog slut, innan tog den inte slut om det fortfarande höll på att budas? ÅH! Jag hittar ju inte den lite längre modellen nån annanstans. Såå jag gav mig in på ebay istället, där fanns de minsann flera stycken, men där vill ju inte alla skicka till ett annat land. Men har iaf lagt bud på en, boyfriend blazer heter dom ju tydligen. Jag vill verkligen ha, snyggt till jeans bara.

Blev ingen film ikväll :( Får se imorn istället.
Ska se om jag hittar något mer intressant på ebay, ett helt nytt tradera ju :D haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0