natt

Mitt i natten och jag kan inte sova. Ska upp om lite mer än 3 timmar. Pigg imorn? Som tur är kommer min helg som det ser ut nu vara lugn. Ligger i sängen bredvid E, funderar på om han leker tåg i sömnen? Nästa vecka får nog bli en "banta" vecka. Måste ha en sån lite då och då så man inte kommer tillbaka till det gamla igen. Fan det är snart 2 år sen jag började min riktiga bantning. Tiden går... Men det är väl egentligen dags att börja forma kroppen också, får ta och försöka komma ut och springa när denna jäkla snö ger fan i att komma. Visst löpning kanske inte ger speciellt mycket muskler men motion. Muskler kan jag skaffa hemma :-P nej jag ska nog gå ut och röka sen försöka sova. Får väl räkna får.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0