Mobil=död :(

Idag när jag skulle till solariet så lyssnade jag på musik, helt plösligt bara dog musiken och täckningen bara försvann, så jag stängde av mobilen, sen har den inte gått att sätta på igen :( Va äre för fel? Så imorn måste jag gå till Telenor butiken och lämna in den, hoppas jag kan få en lånemobil, är ju nästan ett måste. Har ju sökt jobb och dom kanske ringer? Och sen har jag mobilen som larm så jag måste ha en mobil.

Fick förresten det där lipsylet från SBT, svider som fan på läpparna men jag kan inte märka någon direkt skillnad på läpparna. Fick även hem en kofta som jag vann på tradera, som var lite stor men den går väl säkert använda..

Nehe ska se klart Världens bästa hotell innan BB..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0