hemskt

Usch så hemskt. Jag skrev om olyckan som hände på isracingen innan. Han som körde omkull avled läste jag precis på aftonbladet. Det trodde jag verkligen inte. Tog ju säkert nästan en kvart innan ambulansen kom. Hur kan dom INTE ha den där,det undrar jag. Nu är det ju inte säkert det hade gjort någon skillnad i detta fallet,men den borde finnas där ändå. Usch så hemskt :-( jag hoppas verkligen dom sätter in mer skydd resten av dagarna som dom ska köra nu. Dom kan ju inte bara ha ett plank i slutet av en kurva. Finns ju en anledning till varför det finns luftstaket på de vanliga speedway matcherna. Nu hade dom isoleringsbalar,men bara mitt i kurvan. Nu är det dags att sova. Upp och jobbe imorn.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0