Helgen över..

Snabbt helgen gick, precis som vanligt. På fredagen blev det lite öl med C, hon kom först hit sen gick vi till bmb, hade iaf väldigt trevligt. Spontana utgångar är nästan roligast :) Påvägen hem från bmb gick jag och pratade med E hela vägen, självfallet så ska jag ramla omkull precis utanför här. Bambi på hal is. De är jag de.
Vaknade upp utan någon vidare baksmälla iaf.
Vi fick besök av E´s mor och J på em, på kvällen tog jag det bara lugnt, tittade smått på melodifestivalen.
Idag gick vi upp lite efter 8, missade precis starten i vasaloppet. Vilken fin dag dom fick. Jag är faktiskt sugen på att åka tjejvasan, kanske borde testa nästa år? Men då lär jag ju köra igång med min kondition. Och sen får jag ta och prata med min far som påstått sig köpa skidor om jag åker tjejvasan, men när han har sagt det har alkohol varit inblandat ;)

E och jag var iväg på hans jobb och gymmade lite, gick lite på löpbandet och tränade lite armar, jag får fan inte upp min vänstra arm riktigt? Vad är felet med kroppen? E säger att jag är stel, och att det kommer gå över om jag fortsätter träna armen, får väl leta upp mina egna vikter här hemma och fortsätta. Sen ska jag nog försöka tigga lite massage av honom :)

Nu är det 3 dagars vecka som gäller innan 4 dagars ledigt.. Sköööönt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0