......

Ursssch det är bara onsdag, 2 dagar till att jobba denna veckan, brukade vara ledig även som idag på mitt gamla schema.

Igår gick jag ner på stan och lämnade in telefonen, han fick igång den men tyckte jag skulle skicka in den ändå. Sen köpte jag nya ljuslyktor och ljus i limegrönt. Blev väldigt bra, men gardiner och prydnadskuddar blev det inte, fick ta det jag hade hemma så länge. Det turkosa åkte ut till den inglasade, passade bra därute.

Har precis tittat på BB, lite lösa tjejer verkar det vara. Se hur dom är mot de andra. Ser ut som Rodney kommer in imorn. Den blonda tycker jag nog inte behöver komma in i huset, det räcker med ett blondt psykfall där inne.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0