Bambi på hal...

Bambi på hal snö? Exakt som det kändes, vi gav oss ut och åkte en runda på rocklunda, tro fan att det började med en jäkla uppförsbacke och ännu värre efter en nerförsbacke.. Spåren var som is, alltså guuud, jag visste ju fan inte hur jag skulle sakta in, så baken blev bäst tänkte jag.. En uppförsbacke gav jag upp i och tog av mig skidorna och gick istället. Behöver helt klart en bättre kondition, mer armmuskler om jag ska klara av tjejvasan, men de är ju 1 år tills dess, så de borde ju gå bra..

Ungefär såhär såg jag väl ut, men inte det ansiktsuttrycket kan jag lova.. Tycker inte spåret som vi åkte var ett bra nybörjar spår, bättre att åka plant i början, sen ta uppför och nerför.. Får se om vi kan åka en gång till innan snön är borta från spåren.. Men tydligen så är spåren annars väldigt bra just nu (inte för veka mig bara)

Imorn får det bli min städdag, hade velat baka också, men E tyckte inte jag skulle baka några kakor, jag som var sugen på kärleksmums :( Så de skiter jag nog i.. Inge kul å baka bröd..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0