Bakofram?

Tydligen var jag trött när jag klädde på mig på morgonen, för min tröja satt bakofram.. Hmm.. Men märkte det själv iaf :)

Blev handling, sen hem och gjorde ordning tacopaj, smaskens. Nu har vi precis sett klart på Paranormal activity 2, tyckte nog att 1.an var värre. Nu var man mer beredd på att något skulle hända. Får väl se om jag kommer drömma om den inatt..
Nu tänkte jag försöka hålla mig uppe så jag kan se BB, missade halva för vi slog på filmen. Så just nu är det Cheaters på tv, ungefär från 90talet kanske?

Nu har jag ledigt i 2 dagar, sen em-kväll på fredag och sen hela helgen. Men nu känns de okej, jag jobbar denna helgen sen jobbar jag inte helg igen förrän helgen efter Barcelona :D På torsdag är det bara 4 veckor kvar.. Jippiyeeey! Men frågan är hur mycket man kan packa, vi ska bara ha handbagage? Måste kolla upp de där..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0