29.e

Tisdag. Visade sig tydligen att lönen var rätt, förutom att dom tagit mer tjänstledigt av mig än dom borde. Jag har legat några timmar minus i komp, vilket man har fått innan. Men nu drog dom det som tjänstledigt för nu fick man inte ligga minus längre. Jag tycker det är lite smått dålig information på jobbet faktiskt. Dom kunde ha sagt något och jag hade kunnat jobba in dom timmarna. Men nej inte ett ord. Skit samma, jag orkar inte.

Var ner på stan efter jobb och köpte födelsedagskort till mamma och morfar, moffa fyller på torsdag och mamma på fredag. Kort huset, tänker man att man enkelt borde hitta kort, men jag gick säkert där inne i 20 minuter innan jag hittade något som var bra. Nu ska jag bara komma ihåg att posta det imorn :)

Imorn ska vi se på isracing på rocklunda, ska bli kul. Och nu är det inte sååå långt kvar till speedwaysäsongen börjar. Måste hem och se någon match :) Annars får jag följa på datorn...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0