27.e Mars

Söndag, helgen har gått lika snabbt som vanligt. Igår blev det lite öl, var ut ett tag, fullt med folk överallt. Var på tabasco(stavning?) har aldrig varit där innan.. Hade iaf trevligt. Sen blev det lite tjaffs när vi kom hem, men det har gått över nu. Och jag ljög väl lite när jag skrev att jag inte var något skyldig igår. Bara jag som tyckte jag inte var lika skyldig som vanligt :)
Och nej jag ska inte åka hem, även om lusten är stor ibland. Jag har ju ingen annanstans att ta vägen när vi bråkar..
Blev en ganska så lång sovmorgon, men inget bakis faktiskt. Skönt att slippa det..

Idag borde jag verkligen ta en promenad, E kanske ska ut och springa, kan ju faktiskt ta en promenad då. Funderar på om promenaden ska bli till coop, är sugen på snacks men NEJ nu får de fan vara nog. Isf blir det grönsaker och dipp.

Och bloggen som jag länka till, den är till för mig själv. Skriva av mig på ett ställe när jag är ilsk och inte riktigt vill dela med mig hela sanningen till er :) Får väl hoppas det inte blir för ofta..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0