20.e Mars

Så då var min jobbarhelg slut, 5 veckor kvar till nästa. Men har haft en bra helg trots jobb. Igår vart det grillpremiär, och cheeses vad gott det var. Grill måste köpas väldigt snart. Vi har hemma hos T & M, började inte gå hem förrän 1, hade väldigt trevligt men jag var så jäkla trött. Mellan fredag o lördag så sov jag kanske 2½ timma, men tror ni jag somnade direkt när jag kom hem? Nej jag somnade nog säkert inte förrän 3, så jag har fått under 6 timmars sömn de 2 senaste dagarna.

Vi ska väl gå och hämta bilen sen, får se om jag orkar, men alltid bra med en promenad :) Har kommit av mig lite med min "hemmaträning" benböj är fan ett måste att träna igen, vill ha fasta lår, inte lår som klappar "händerna".. Kanske överdriver lite men så känns de ibland..

Ikväll blir det nog någon film, köpte less fat poppe(hjälper säkert låren att bli fasta).. Men denna veckan ska det köras nyttigt igen, fram till helgen iaf :)

Nu vila..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0