1.a Mass

Ny månad, en månad närmare våren.
Är ju ledig idag, vaknade först när E´s klocka ringde, som vanligt är det jag som får säga till honom att stänga av de där tutandet.. Sen vaknade jag vid halv TIO igen, vafan?? Jag ville ju sova. Gick upp en sväng och sen tvingade jag mig till sömn två timmar till.
Har precis ätit lunch, fick bli kassler och morötter, var ju inte så jättegott direkt men de gick ner..

Jag skulle behöva semester från mitt huvud, för det är då inget normalt. Inte nånstans. Drömmen jag hade inatt kändes så jäkla verklig att jag fortfarande tänker på den. Brukar inte minnas så mycket om drömmar i vanliga fall, men just den här måste jag ju komma ihåg. Förstås.

Nu ska jag hooooppa in i duschen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0