14.e Mars

Tillbaka i verkligheten, gick helt okej att jobba. Samma vanliga..
Blev ingen träning igår, E ville inte, så vi tog en promenad istället. Sen film, jag trodde den skulle vara läskigare, men jag erkänner att jag ofta hade filten för ena ögat, och att jag drömde om den inatt och vaknade till. Tänkte vi skulle se 2.an imorn, är helst ledig dagen efter känner jag.. Haha

Är inne och läser den här 15 åriga mammans blogg endel, folk verkar bli helt hysteriska när hon lämnar bort barnet till pappan ibland och träffar sina vänner. Vafan, seriöst, hur många går inte ut utan sina barn ibland? Nu kanske hon gör det oftare än vanligt men jag tror folk stör sig mer på att hon gör det enbart för att hon är en ung mamma, jag tror inte att folk hade reagerat likadant om det hade handlat om en 25 åring? Varför är det så mycket hemskare när mamman lämnar bort sitt barn än när pappan gör det? Det är ju bara löjligt. Jag tror nog jag kommer vara en mamma som inte kommer lämna bort mitt barn så överdrivet ofta, det säger jag nu, min åsikt kan ju ändras.. Däremot kommer jag nog lämna E ensam då och då för att åka hem till Vetlanda.. Hemskt det kommer bli den dagen vi skaffar barn och jag inte har mamma och pappa i närheten. Det tycker jag är skitjobbigt!
Men vi är inte där än. Ska fan åka tjejvasan innan någon unge kläcks ur mig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0