100 årig kropp?

Fyfan vad ont i höften jag haft idag, känner mig verkligen som en gammal kärring i kroppen. E var snäll och "masserade" och hittade stället där de gjorde ont, och fy satan vad ont det gjorde. Det känns nästan som om det är avdomnat ibland, jag har känsel men känns ändå avdomnat. Missbildad kropp misstänker jag. Har ju ont i knän och handleder också ibland. Otränad är väl en anledning. Men handlederna har varit ett problem sen gymnastiktiden. Skulle opererat när jag gick sista året i gymnasiet men då sa dom att knölarna kunde komma tillbaka om ett år igen, känns ju inte så nödvändigt att göra en operation då? Aja, jag får väl hoppas det går över i höften, annars får doktor klämma lite..
Har även ont i käken, så jag misstänker att en förkylning är påväg. Ja jag har ont överallt idag.

Håller på att laga mat, blir fisk i ugn, för min del blir det bara en potatis och sen sallad, ja och fisken också förstås :)

Efter mat ska jag nog ta ett vaaaarmt bad så kanske höften känns bättre..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0