Tummen ner..

Vaknade och kände mig ganska så bra, men när jag gick upp så mådde jag skit igen.. Febern var tillbaka, låg men kände mig helt slut. Cyklade ändå bort till Coop, för jag var tvungen att köpa cola och frisk luft behövdes. Helt slut när jag kom fram men skönt att få luft. Nu känner jag mig lite bättre igen iaf.

Dom har kapat av buskarna så nu har vi ännu en gång insyn från andra grannar istället. Kunde dom inte bara väntat till hösten? Det tyckte även grannen.. Något mer negativt är att grannen som bor ovanför oss verkar vara en dålig person att vattna sina blommor, för det har runnit ner på våran inglasade balkong och det ser fasen ut som en fågel har varit riktigt dålig i magen..

Jag hoppas verkligenn jag är fullt frisk imorn när jag vaknar, så jag kan ringa och säga att jag kommer och jobbar på torsdag. Har inte råd att vara hemma längre...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0