Torsdag

Blev ingen lång portning från lägenheten, folket kom inte förrän ca 17, så jag gick ner på stan en sväng ( som för övrigt har blivit väldigt tråkigt) men jag hittade inget, hittade en söt klänning, men den var inte lika söt på, den var nog till för minimala bröst. Provade en bh som satt jättebra, men det fanns varken string eller hotpants till så då ville jag inte ha bhn heller, vanliga trosor tycker jag är så obekväma..
Hem till ALLT folk, väldigt väldigt mycket kvinnor som E jobbar med.. Jag tror aldrig jag skulle stå ut med allt kackel, för mig räcker det på morgonen, men sen så slipper jag ju det :) Han är duktig min man som orkar med, haha..
Men dom gick efter ett tag, och han lämnade kvar en jäkla massa chips och nötter, inte alls så bra..
Tänker inte lägga mig förrän han kommer hem, måste ju säga hej då. Han åker ju imorn :( Tråkigt att sova ensam, men katterna får väl hålla mig sällskap och 2 nätter går snabbt (!!!!)..
Är lite sugen på att dricka imorn men får väl se.

Nej nu ska jag fortsätta titta på tv..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0