Natt

Så har denna lediga dag gått. Tog en sväng med dammsugaren iaf, mer hade jag inte lust med.
Har precis tittat på American History X, jag avskyr slutet. Dom försöker skärpa till sig och så blir han skjuten, nee det är inte okej. Så ska ju inte filmer sluta.

Imorn ska vi kanske åka och se på Drag Racing, minns inte vart de var nånstans, omkring etuna tror jag. Får väl se hurdant vädret är. Började ganska så tidigt också. Tidigt är ju inte riktigt våran grej.
Annars tror jag helgen blir lugn.
På söndag skulle vi nog till E´s pappa och fika lite, funderar på att ta med katterna och pröva hur det funkar med hunden, funkar de bra så kan vi ju lämna Sture där också..

That´s all


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0