Inte som alla andra..

2½ arbetsdag kvar.. Som vanligt visste jag att jag skulle få ett samtal eller/och mess av den ena gr chefen om jag ville jobba lite längre imorn kväll, som vanligt säger jag nej. Jag är trött på att hon VARJE gång ska försöka ändra. Gör om schemat för fasen istället..

Idag har dagen bestått av tvätt och städ mest, försöker städa undan så mycket jag kan innan jag åker, för jag misstänker att min andra hälft inte kommer göra det så värst mycket när jag är borta :) Och jag vill gärna ha det rent när vi får fin besök av Eve.. Eller rent kommer vi aldrig ha tack vare katterna och ännu mindre nu när det är varmt, man kan tro att halva pälsen åker av..

Vi var precis ute och åkte lite mc, jag får ju så jäklans ont i mina knän, det går inte förklara men jag lider verkligen efter ett tag. Men fick hoppa av några ggr och sträcka ut knäna.. E åkte ut en sväng till, så han kan åka normalt, han påstår att det känns som om han har en väska på sig när jag åker med, hmpf?! ;)

Cityfestivalen har börjat, behöver ju knappt gå dit, hörs ganska så väl hit, fast det ekar visserligen mest. Var sugen på att gå ner en sväng nu men E vill säkert inte.. För jag kommer nog inte gå ner något ihelgen, för jag måste ju joooba :(

Jag ser fram emot semestern, men jag ser mer fram emot semester nr2, jag vill åka utomlands nu.. Sen vart de blir får vi se, helst lefkas men vi får se vad sista minuten har att erbjuda..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0