Hello

Inte bloggat på nåra dagar. Midsommar vart bra, god mat med bra sällskap, lyckades hålla mig på nivå lagom denna gången :) Där ska jag försöka hålla mig.

Nedräkning pågår till mina ynka 2 veckor semester. Nu är jag ledig i 2 dagar och ska försöka få lite färg på min bleka kropp. Beach 2011 är ju bara att glömma, är det inte väldigt konstigt hur man kan känna sig så obekväm med samma kropp som man kände sig smal i för 2 år sen? Eller jag väger t.om mindre nu än då.. Nöjd finns nog inte..
Sitter och kollar resor, vi vill åka iväg i september, Lefkas resan jag hittade har försvunnit, men det lutar nog att att vi tar en sista minuten.

Det var allt för denna gången, tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0