....

Hade en trevlig kväll igår, dock blev jag lite fattigare än jag tänkt mig, påväg till stan så drack jag en cider, polisen såg det och jag fick böter. ÅH! 500:- åt skogen. Först tänkte jag gått hem men jag följde med, elaka polisen fick inte förstöra kvällen.

Idag har jag legat i sängen och soffan hela dagen, tyckte jag var bakis lite väl länge än jag brukar, så jag tog febern och det visade sig att jag hade feber. Härligt! Hosta har jag också, hatar hostan, den är så svår att bli av med. Så jag stannar nog hemma från jobbet imorn, orkar fan inte jobba med både feber och hosta.

Känns som om jag bor i en bastu, är tokvarmt här inne.. Nej usch nu ska jag fortsätta ligga däckad i soffan...

Men imorn kommer min älskling hem, yeey!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0