En dag kvar...

Bara en dag kvar att jobba innan 4 dagars ledigt.
Sitter och letar recept för marängtårta, åt det hos Sommai i lördags och den var något så otroligt god. Ska baka den till fredag. Men måste hitta ett recept där jag inte behöver lägga på bären och grädden förrän fredag för jag ska baka den på torsdag och grädden kommer säkert smälta om den är på i bilen ner.. Hittat ett recept som ser bra ut, om inte min käre arbetskamrat kan skicka receptet till mig..

Men nu vill jag bara ha semester, ska bli så skönt. Inte så mycket planerat, tror vi skulle åka på speedwayen i motala på tisdagen när jag är i Vetlanda. Det är väl de som är planerat, men Eve är ju ledig också så hon kanske kan göra mig sällskap och dagarna går alltid så snabbt när jag är där. Kan hälsa på kusiner och morfar, så jag är inte orolig att få tråkigt...

Är sugen på att försöka få mitt hår ljusare, ljusbrunt och sen ljusa slingor, det är ju så snyggt till sommaren, men de sliter ju så förbannat på håret. Men jag vet att det går, har gått från svarthårig till helblond en gång när jag var yngre.. Får väl fundera på de..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0