Drömmer mig bort..

Sitter och drömmer mig bort till den dag man förhoppningsvis flyttar till hus. När det gäller hus så har jag nog lite större krav än lägenhet. Jag vill inte bo i ett hus med en ful utsida även om insidan är jättefin. (Men i Vås utan att vara miljonär så har man inte så jättemycket att välja på) Tyvärr med mina "önskekrav" så måste vi nog vara miljonärer för att bo i hus. Har skapat ihop en bild med flera olika bilder hur jag gärna ser att det ser ut inne i mitt hus.. Som sagt drömhus..


Jag vill jättegärna ha ett stort badrum med både dusch och badkar. Huset som är i bild är väl kanske inte ett drömhus men det såg så väldigt mysigt ut och defenetivt ett hus som jag kan tänka mig bo i.. Köket, stoooort även om jag inte är super i köket vill jag ha ett stort kök, med KÖKSÖ, där spisen är inbyggd.. Sovrummet vill jag också ha ett stort, har förälskat mig i sånadär skifferväggar, tycker det är super läckert och spotlightsen var snyggt också.

Så nu vet ni lite hur mina fantasier om mitt drömhus ser ut :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0