Borde sova...

Min huvudvärk gick bort efter en ipren, braa!!
Tittat på BB, Simon vann, klart han var en värdig vinnare, fast min röst låg hos Martin.

Kollat jobb, har en app på mobilen som heter Jobs, bättre än ams. Men det är inte mycket jobb som finns för mig, letar väl mest efter butiksjobb just nu, som inte är sommar jobb.. Kanske lättare att leta efter semestern, men jag vet inte hur länge till jag står ut på mitt jobb. Sen vill jag ju flytta. Mjoo.. Fast jag Vill faktiskt trivas och känna att Västerås är mitt hem, för E´s skull. Men jag vet bara inte hur det skulle kunna hända efter så många år? Kanske ett annat jobb skulle göra en stor skillnad, jag hoppas verkligen på det. Kanske en hobby? Kanske nya vänner? I don´t know. Jag måste nog ändra min inställning till Vås också, inget blir bättre genom att vara negativ.. Men de är lättare sagt än gjort..

Okej en positiv sak, skattepengarna ska tydligen komma in veckan som kommer :) Ganska så behövligt efter denna snälla månadens räkningar.. Nästa månad hoppas jag på lite bättre..

Neej fy jag måste väl dra mig till bädden snart..
Nu kör vi nedräkning till semester.. 4 veckor kvar.. 16 arbetsdagar kvar (kan räknat liiite fel) Och inte långt kvar tills bästaste Eve kommer upp :) Har inte träffat henne sen i julas...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0