6/6 -11

Måndag igen, är det inte alltid lika deprimerande? Mådde inget vidare på morgonen men de gick över under dagen.. E blir livrädd varje gång jag säger att jag mår illa "Är du gravid?" Bara för man är illamående så behöver man inte vara gravid. Took!

En dag till att jobba innan sovmorgon. Såg även att dom tagit bort min söndag kväll v26, trodde dom hade glömt att jag sagt till om det, så det var ju kul att se :)

Hmm vad ska man göra på torsdag efter jobbet, jag är portad från lägenheten ett tag tydligen, E ska ha hem sina arbetskamrater på förfest. Och då fick inte jag vara hemma. Är det fint väder kan jag ju ta en väldigt lång promenad, är de mindre bra väder kan jag ju hoppas på att skattepengarna kommit in så kan jag bränna lite pengar, det är jag inte dålig på..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0