Todoo

Dagen har gått bra.. Efter jobb la jag mig och vila en stund.. Sen upp och städa medans E ändå var iväg, tror jag städat som aldrig förr, gick igenom E´s byrå låda och sorterade den.. Men om några dagar är den som vanligt igen (stökig)
Tog mig ett glas vin som blev till 1 (2) till, så nu väntar jag på att E ska komma in till stan så jag kan göra honom sällskap en stund.. Jobbar ju bara till 13 imorn, i can do it...

Snart äre semester och västerås kommer bli roligare för några dagar, Eve kommer ju upp, hon skulle tydligen vilja vara här längre.. Kanske ska binda fast henne så hon stannar här för alltid?
Undra om det skulle kännas mer som hemma om hon bodde här? Men kul ska det bli. Har Alltid kul med henne...

Men vart fan är E egentligen, undra om de är han eller kvinnorna på hans jobb som är sega? E är ju inte den snabbaste mannen i världen direkt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0