`nite

Så var denna dagen gjord, jobb gick ok.
Efter jobb åkte jag hem och vi gjorde tacos, direkt efter de gick vi ner till cityfestivalen, missade precis Di Leva :( men vi väntade på The Ark skulle spela.. Fullt med folk överallt. Nykter i en jäkla folkmassa, njaaa not so fun. Fast E tyckte om det :) Men The Ark var helt okej, vi stannade till 23 och jag tyckte att dom inte hade spelat deras bästa låtar till dess iaf. Sen var det dags för mig att gå hem, så E följde med mig hem och lämna av mig sen gick han vidare till stan igen..

Nu har jag precis tagit en dusch, dusch nr2 idag, det är ju så helskottas klibbigt ute, usch nu kan det gärna få åska och regna lite.. På måndag när jag åker tåg får det jättegärna vara dåligt väder, svettas på tåg är inge skönt.

Nu är det snart dags att sova, 1½ dag kvar att jobba :) Fasen så skönt det hade varit 1½ dag tills man jobbade sin allra sista dag där. Då hade det varit mycket roligare.. Men nej så skoj får vi inte ha ÄN!
Min övertalning på att byta stad går ju tyvärr sådär. Göteborg lockar tydligen inte min man, men vad som lockar vet han nog inte.. Jag trodde att jag var den tråkiga, men oj vad saker kommer fram.. Får väl hoppas han kommer hem och är lite onykter, övertalning brukar gå lite lättare då ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0