In Vetlanda

Ja då var man i Vetlanda. Kom hit vid 18 typ. Hem och äta lite mat, blev sallad som inte vad speciellt god.. Inte kajen sallad iaf..
Sen kom Eve förbi och åkte nästan precis hem.
Imorn tänkte jag dra med henne till stan, kolla om man hittar något klädesplagg kanske. Sola skulle vi göra också eftersom solen inte vill visa sig. Och sen på em/kvällen åker jag nog med mamma och pappa till motala och ser lite speedway, beroende på om pappa kan sluta i tid.. Speedway tröjan är iaf med ;)

Tror jag ska lägga mig snart, sängen här är så jäkla skön, brukar somna snabbt här.. Wierd.

Aja lär väl lägga mig och se på tv eller nå, finns inte så mycket annat att göra...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0