......

Grannen kom precis över och berättade att katten rymt, E hade lämnat en lite för stor lucka så jag gissar på att det var Sture som sprang ut igen, E gjorde samma misstag i lördags natt och då var det sture som sprang ut.. Nu sprang Sture in samtidigt som kvinnan och i lördags fick jag lätt tag i honom. Men nu är det lite små drygt för Sture har fått smak på utelivet och står och gnäller på balkongen HELA tiden.. Dumma dumma E..

Var iväg och storhandla innan, så nu är min handling för denna månad gjord.. Har även lagt in alla räkningar för denna månaden, ska försöka leva så snålt det bara går om jag ska kunna spara något. Men vi funderar på om vi ska ta resan i slutet av september istället, då är det ju kallare här och då har även jag fått lite mer pengar. Fast jag tror ändå jag kommer kunnat spara ihop tills nästa lön.. Men vi får väl se..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0