Change..

Fy faen vilket kaos det är i mitt huvud när jag planerar på jobbet, innan har det oftast gått skit smidigt att planera, allt gått ut, men nu fattas det nästan 2 personal varje jäkla dag. Visst det är inte mitt problem utan de ger jag över till gr chefen men känns ändå så satans stressigt. Jag är ledig imorn så jag tog med mig planeringen hem så jag kan planera för fredag och måndag för att spara in tid på torsdag, då det inte gick ut heller..

Jag är så sugen på att färga mitt hår, bort med det svarta helt, vill bli ljusare. Men det får vänta, just nu är min plånbok så överdrivet lycklig och jag har satt shoppingförbud på mig själv, för att kunna spara till resan. Men hårfärg borde jag kunna köpa sen, frågan är bara hur jag ska göra och om det kommer behöva färgas flera ggr?

Nepp nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0