Vikt vikt vikt..

Det är det enda som är på hjärnan.. Nej där ljög jag ganska så bra, godis är en hel del på hjärnan också..
Jag har gått ner 2 kg på denna korta tid men det första kilot visste jag skulle gå snabbt, för jag vägde mig på en lördag, efter jul och nyårshelg, då man har ätit för mycket mat och skräp. Jag väger mig aldrig på helgen eller måndagar i vanliga fall, för väger man sig på onsdagen efter en helg då man ätit skräp har jag gått ner skräpet jag ätit på helgen, OM jag äter nyttigt igen på vardagen.

Vaknade någorlunda tidigt idag, gick till ampere och köpte en lampa, tänkte mest på att jag skulle ha en hög och stor lampa. När jag kommer hem så får lampfan inte rum i fönstret jag hade tänkt mig. Balle! Men fick rum i det andra som tur var. Var rea på lampan, hade kostat 800:- innan och nu vare halva priset på den. Good deal. Vet inte vad jag ska göra med de andra fönstret, ännu mer ljuslyktor gissar jag på. Herregud hela lägenheten är full med ljus..

Turkaffären hade fortfarande inte öppnat så tog en annan turkaffär, men dom hade inte lika mycket grönsaker att välja mellan. Får köpa resten på Maxi.



Tycker den låten är såå fin :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0