Nya året..

Blev sent i säng inatt, även att jag var trött innan 12 så höll man sig ju vaken. Igår vart en trevlig kväll, god mat och trevligt sällskap.
Jag tror inte någon hann att läsa mitt enorm snabba inlägg, jag är sån fegis när det gäller inlägg, allt som jag egentligen känner raderas. På ett sätt vill jag skriva hur jag verkligen känner här i bloggen men på ett annat sätt vill jag inte att hela världen ska kunna läsa det.

Jag har nästan precis vaknat, den andra sover fortfarande. Idag har vi den sista svullodagen på ett tag, vilket jag gissar på att väldigt många andra också har. Jag tror jag ska köpa pizza, även om jag inte tycker pizzan är den godaste här på kajens så vill jag ha det bara för att..

Skönt var det att inte vakna bakis eller ha ångest. Ska nog fortsätta såhär :) Blev lite vin och champagne igår, men det var allderles lagom för min del. Behövde inte mer.

Aja nu hoppas jag iaf på ett detta året blir ett jäkla bra år. Fast gör man inte alltid det?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0