Myskväll..

Oj vad jag har hunnit med mycket idag. Gick upp när E åkte iväg till sthlm för mässa, redan kl 9 var jag uppe (!!!)
Tog bussen ut till Hälla, tog först rusta, handlade glas för desserten och en träningsgrej för mage/rygg/armar, sen till plantagen, där jag egentligen tänkte att jag kunde fått köpa bara rosblad, men de hade dom inte där, så det fick bli 3 pack tulpaner istället, sen apoteket och hämta ut ppiller sen bussen hem igen, färdig på en timma bara där. Hem igen och träna en stund, träningssaken gjorde fan på magen.. Städade lite, sen gick jag ner på stan och köpte rosor. Hem igen.. Förberedde för kvällen. Rosorna vart inte så dyra så jag tog blad från 3 rosor och gjorde fint på bordet, resten fick åka i med tulpanerna..

Har precis ätit förrätten, E var lite tlött och ville vila en liten stund. Men när han vaknar ska vi äta huvudrätten som blir oxfile och potatisgratäng, och Favoritsås :) Och till efterrätt blir det chokladcheesecake.
Jag är lite sugen på att ta en öl på stan sen, men får väl se vad min andra hälft vill :)
Har ju inte druckit alkohol sen nyårsafton, och då vart de väldigt lite. Så jag känner redan av det mousserande vinet.. Jag satsar inte på någon fylla, vore bara trevligt att komma ut och träffa lite folk :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0