...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Denna dagen skulle vara en av dom bästa dagarna i mitt liv. Det är det fortfarande, men E´s morfar gick bort idag. Så då blir det begravning inom kort. Avskyr verkligen begravningar, men vem gör inte det egentligen?! Allderles för många har gått bort för oss på kort tid.

Vi var över hos E´s pappa och fru innan idag, fick ett jättefint armband som förlovningspresent. N började prata om bröllop direkt, frågade om vi pratat om datum.. Jag vet att när man förlovar sig ska man egentligen gifta sig inom ett år. Jag skulle gärna gifta mig inom ett år, men bröllop kostar. Och jag vet att E inte vill gifta sig på ett bra tag. Lite kul bara, jag har fantiserat om en bröllopsklänning sen jag var yngre, och så går jag hem från jobbet en dag och så hänger det en liknande i skyltfönstret. En vit med vinröda detaljer. Blir jag sugen? JAAAAAAAA!!! Jag vet nästan exakt hur jag skulle vilja se ut den dagen. Men jag har inte bråttom dit. Det kommer en dag, det vet jag. :)

Nu är det dags att stänga igen för idag..
natti natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0