...

Dag 1 på den nya bantningen då, får se hur det kommer gå denna gången, men nu har jag iaf lite motivation, och
sen är jag ju inte ensam, lite lättare när man är två när det gäller maten.

Vi skulle egentligen åkt till ikea idag, så vi åkte dit och såg hundratals bilar och bara tänkte hurdan kö det säkerligen skulle vara där inne så det blev inget med det. En snabbis på plantagen för att se om ljusstaken jag ville ha fanns där, men nix. Nordik hade en liknande men den kostade 2000:-, det ger jag faktiskt inte.
Sen hem och äta lite kajens sallad, ingen pasta för min del. E åkte en sväng och jobba och jag tog tag i städningen. Annars har dagen varit lugn, vi har tittat på ufc lite ikväll, E skulle ha tvn så det var väl bara å titta, men var ganska så duktig på att gissa rätt vem som vann iaf..

Dags för en jobbarvecka igen, denna veckan har jag min helhelg plus delad tur. Men de brukar gå bra, är helt slut på måndagen men de får väl gå..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0